Pigułki antykoncepcyjne i wahania nastroju


Kiedy otrzymujesz pigułki antykoncepcyjne, mogą wystąpić wahania nastroju. U kobiet stosujących leki, nasilenie działań niepożądanych może się różnić. Estrogen i progesteron, które znajdują się w środkach antykoncepcyjnych, wpływają na emocjonalne tło kobiety. Podczas przyjmowania tabletek trójfazowych poziom estrogenu i progesteronu wahają się w różnych fazach fazy. Wraz z występowaniem estrogenu, kobieta doświadcza wzrostu energii, emocjonalne tło stabilizuje się, wszystko świeci jasno. Jest to widoczne w trzecim etapie cyklu. Progesteron przeważa w pierwszej i drugiej fazie. W tej chwili mogą wystąpić znaczne wahania nastroju. Kobieta może odczuwać depresję, depresję i wyczerpanie. W życiu dominują szare odcienie, wszystko wydaje się mroczne i beznadziejne.

Gałki pomagają zablokować produkcję tryptofanu. Oprócz niestabilnego nastroju, może być bezsenność w nocy i senność w ciągu dnia. Jednocześnie wydajność spada gwałtownie, kobieta doświadcza słabości, depresji. To najbardziej negatywnie wpływa na nastrój.

Kiedy przyzwyczaisz się do pewnego leku, efekty uboczne są wygładzone. Nastroje nastrojów są znacznie mniej powszechne i mniej wyraźne.

Jeśli doustne środki antykoncepcyjne mają negatywny wpływ na emocjonalne tło i nad skutki uboczne stają się mniej widoczne, należy udać się do lekarza, aby wybrać inny lek, który będzie miał mniejszy wpływ na emocjonalny tle.

Często nie ma potrzeby zmieniać antykoncepcji. Ginekolog zaleca suplementację z witaminą B6, która pomaga stabilizować nastrój i zmniejsza nasilenie negatywnego wpływu leków antykoncepcyjnych.

Wideo.

Podziel Się Z Przyjaciółmi
Poprzedni Artykuł
Następny Artykuł

Zostaw Swój Komentarz